שדרוג פרסום בפייסבוק תוך יצירת מערכות יחסים עם לקוחות פוטנציאליים:
אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר מבקשים לפרסם בפייסבוק, הוא שאין מדובר בביצוע מכירות מיידיות וישירות. פייסבוק במהותה נועדה לאפשר לחבריה ליצור קשרים עם אנשים ולשתף אותם בתכנים שונים. פייסבוק בעצם מעניקה לעסקים וחברות את ההזדמנות ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים באופן ישיר, וליצור איתם מערכות יחסים ארוכות טווח. בשונה מדרכי פרסום אחרות, פרסום בפייסבוק מתבסס על יצירת מערכות יחסים עם לקוחות פוטנציאליים, דבר המאפשר למפרסמים בה ליהנות מלקוחות שיישארו עם החברה זמן רב. לכן, עצם ההבנה כי אף אם אנשים אלו לא יבצעו רכישה באופן מיידי, סביר להניח שהם ייבצעו אותה בעתיד, מאפשרת לפרסם בפייסבוק בצורה יעילה הרבה יותר.
איך יצירת מערכות יחסים עם לקוחות עובדת בפועל? מעבר ליצירת כרטיס משתמש של חברה, הדרך הטובה ביותר לפרסום בפייסבוק היא על ידי יצירת מודעות פרסום בדפים שונים. דרך מודעות אלו המשתמשים יכולים לאשר את נוכחותם באירוע מסוים שהחברה עורכת או להיות אוהדים (fans) שלה. המפרסמים יכולים להעמיק את הקשר הישיר עם לקוחות פוטנציאליים אלו בדרכים שונות, כמו לברך אותם על הצטרפותם ולבקש מידע נוסף עליהם.
שיווק באינטרנט כולל לרוב מודעות פרסום, המאפשרות לגולשים למלא טופס עם פרטים מזהים או לבצע רכישה של המוצר. עם זאת, הסבירות שמשתמשים בפייסבוק ימלאו את פרטיהם במודעות היא קטנה. דרך מוצלחת הרבה יותר ליצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים היא להציע להם לאשר את נוכחותם באירוע מסוים, לאפשר להם להפוך לאוהדים של החברה או אפילו להציע להם פרטים נוספים על החברה. באופן כזה יוכלו המשתמשים להפוך ללקוחות שילוו את החברה לזמן רב.
במאמר הבא נדון בפרסום בפייסבוק תוך התמקדות במטרה, הקצאת תקציב ממוקד לפרסום עצמו, שמירה על קשר רצוף עם לקוחות ונבחן הפרודטיביות של מודעות הפרסום בפייסבוק.